Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Obsada

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Grażyna Pyl Stanowisko:Kierownik referatu organizacyjnego
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

Pok. nr 5


Obowiązki:
  1. Opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy
  2. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy i materiałów pod obrady sesji
  3. Organizowanie pracy Urzędu oraz koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne gminy
  4. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników zasad terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli
  5. Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków
  6. Współdziałanie z Wojewódzkim Biurem Wyborczym w zakresie wyborów
  7. Współdziałanie z Urzędem Statystycznym, Sądem i Prokuraturą
  8. Wydawanie z upoważnienia Wójta Gminy decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej
0 1
Kiliszek Małgorzata Stanowisko:ds. obsługi Rady Gminy i jej organów
Telefon:25/75 43 199 w. 16
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 6


Obowiązki:
  • Obsługa organizacyjna i kancelaryjno – techniczna Rady Gminy i Komisji Rady Gminy, w tym:

1)      Zabezpieczenie organizacyjne Sesji Rady, posiedzeń Komisji

2)      Prowadzenie ewidencji uchwał Rad Gminy i przesyłanie ich organom nadzoru

3)      Przesyłanie uchwał do publikacji

  • Protokołowanie Sesji Rady Gminy, posiedzeń Wójta oraz posiedzeń Komisji Rady Gminy
  • Udzielanie obsługi prawno – administracyjnej i organizacyjnej w wykonaniu mandatu radnego
  • Prowadzenie rejestru wniosków i postulatów oraz interpelacji radnych
  • Prowadzeni spraw związanych w wyborami i referendami
  • Prowadzenie archiwum Rady Gminy
  • Sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych w zamian za emeryturę
  • Wydawanie oświadczeń potwierdzających prowadzenie gospodarstwa rolnego lub prace w gospodarstwie rolnym celem umożliwienia nabycia gruntów rolnych
0 2
Monika Dębek Stanowisko:Pracownik ds. osobowych
Telefon:25 75 43 140
Email:
Godziny przyjęć:

sekretariat Urzędu Gminy

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


Obowiązki:
  1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacja pracy Urzędu
  2. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
  3. Przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy
  4. Ewidencja czasu pracy pracowników
  5. Prowadzenie kancelarii Urzędu
  6. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji
  7. Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do
  8. Ewidencja Zarządzeń Wójta
  9. Przyjmowanie oświadczeń majątkowych
  10. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w załatwianiu spraw związanych z zatrudnianiem bezrobotnych
  11. Współdziałanie z Sądem Rejonowym w zakresie wykonywania nieodpłatnej pracy na cele społeczne przez skazanych
0 4
Elżbieta Pliwka Stanowisko:wojskowych, administracyjno - gospodarczych i rolnictwa
Telefon:25/75 43 199 w. 15
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. Nr 11


Obowiązki:
  • Planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej
  • Utrzymanie w stałej gotowości urządzeń i struktury organizacyjnej systemu wykrywania alarmowania oraz prowadzenie kresowych treningów w tym zakresie
  • Planowanie oraz realizacja zadań związanych z zaopatrzeniem w sprzęt i środki ochrony indywidualnej formacji obrony cywilnej
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z potrzebą natychmiastowego uzupełnienia sił zbrojnych w trybie Akcji Kurierskiej
  • Zadanie o charakterze specjalnym, a w szczególności:

- zadania związane z rejestracją przedpoborowych i poborem

- wydawanie decyzji uznających poborowych za jedynych żywicieli rodzin

- zadania z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych, w tym prowadzenie kancelarii tajnej

  • Sprawy gospodarcze, zaopatrzenia, administrowanie budynkiem Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu
  • Współdziałanie w zakresie przebudowy, remontów i utrzymania urządzeń oświetlenia ulicznego
  • Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zwierząt
0 6
Wioleta Woźniak Stanowisko:Podinspektor ds. promocji gminy i współpracy z organizacjami NGO
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

Referat podatkowy
(wejście od ul. Pocztowej)


Obowiązki:

Do głównych obowiązków należy:

 

  1. Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.
  2. Opracowywanie materiałów promujących Gminę tj. informatorów, folderów, kalendarza i innych informacji oraz gadżetów promujących Gminę.
  3. Organizowanie i uczestnictwo w imprezach promujących Gminę tj. targach, festynach, wystawach, konferencjach, seminariach itp., współpraca ze Stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy Kłoczew.
  4. Przygotowywanie i bieżąca publikacja informacji i materiałów promocyjnych na portalu społecznościowym Gminy Kłoczew.
  5. Wykonywanie zdjęć, materiałów graficznych: zaproszeń, plakatów, banerów, dyplomów i wyróżnień na potrzeby urzędu i innych jednostek gminnych.
  6. Redagowanie informacji na gminną stronę internetową.
  7. Pisanie, realizacja i rozliczanie małych projektów grantowych oraz przygotowywanie materiałów graficznych w ramach realizowanych projektów.
  8. Promocja realizowanych projektów, nadzór nad trwałością ukończonych projektów i archiwizacja dokumentacji projektowej.
  9. Wsparcie projektowe jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych i innych organizacji NGO.
  10. Współpraca z jednostkami gminnymi (GOK, CUW, GOPS) oraz prowadzenie sprawozdawczości gminnej i urzędu w zakresach: promocji, kultury, sportu, oświaty, ochrony zdrowia i pomocy społecznej.
  11. Współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Urzędem Pracy w dziedzinie promocji zatrudnienia.
  12. Realizacja zadań z zakresu zdrowia publicznego i repatriacji.
  13. Pomoc w przygotowywaniu obsługi informatycznej Sesji Rady Gminy Kłoczew.

 

0 8
Lidia Bednarczyk Stanowisko:Podinspektor ds. obsługi interesantów
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:

sekretariat

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


Obowiązki:
  1. Udzielanie podstawowych informacji klientom urzędu o sposobie załatwiania spraw, wymaganych dokumentach i właściwych komórkach merytorycznych.
  2. Udostępnianie interesantom potrzebnych druków, formularzy do załatwiania spraw oraz ewentualna pomoc przy wypełnianiu formularzy.
  3. Przyjmowanie oraz sprawdzanie składanej w Urzędzie dokumentacji, pism, wniosków, podań.
  4. Obsługa kancelaryjna urzędu w zakresie korespondencji wychodzącej z urzędu.
  5. Udostępnianie zainteresowanym klientom materiałów promocyjno-informacyjnych Gminy.
  6. Obsługa sprzętu biurowego
0 9
Marzena Kaczorek Stanowisko:Sprzątaczka
Obowiązki:

1. Utrzymanie w należytej czystości (sprzątanie) pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, korytarza, klatki schodowej, holu, pomieszczenia socjalnego, pomieszczeń referatu podatkowego, poprzez:
a) codzienne odkurzanie i zmywanie podłóg, wycieranie kurzu na meblach i wewnętrznych parapetach okiennych, opróżnianie koszy na śmieci i koszy niszczarek dokumentów, usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, drzwiach, gablotach,
b) okresowe wycieranie kurzu na drzwiach, w meblach przeszklonych, z żyrandoli, grzejników, mycie balustrady schodów wewnętrznych, okien i parapetów zewnętrznych (nie rzadziej niż dwa razy w roku), mycie drzwi i ościeżnic.
2. Utrzymanie w należytej czystości przydzielonych pomieszczeń sanitarnych poprzez:
a) codzienne wycieranie podłóg, armatury i urządzeń sanitarnych (muszli, umywalek, dozowników, luster, baterii umywalkowych,
b) okresowe zmywanie glazury ścian, usuwanie kurzu ze ścian i sufitów, mycie kloszy lamp oświetleniowych.
c) stałe doglądanie i uzupełnianie dozowników do mydła i środków sanitarno – higienicznych w toaletach.
3. Utrzymanie w należytej czystości schodów zewnętrznych, pochylni dla osób niepełnosprawnych i balustrad.
4. Utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń piwnicznych.
5. Pielęgnacja nasadzeń zieleni wokół budynku poprzez usuwanie chwastów.
6. Podlewanie i pielęgnacja kwiatów w gazonach na zewnątrz budynku.
7. Zmywanie naczyń i urządzeń służących do parzenia kawy i herbaty oraz picia wody po naradach, obradach sesji i komisji w budynku urzędu gminy oraz wykorzystywanych codziennie przez wójta gminy jego gości i interesantów.
8. Poszczególne czynności powinny być wykonywane z taką częstotliwością, aby przydzielone do sprzątania pomieszczenia i teren przed wejściem do budynku były utrzymane w nienagannym porządku i czystości.
9. Otwieranie w dniach urzędowania budynku Urzędu Gminy o godzinie 6.30 i zamykanie po zakończeniu pracy o godzinie 17.00.
10. Zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach.
11. Wykonywanie innych prac zleconych przez Sekretarza i przez Wójta.

0 10