Obsada
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Okres | Kolejność |
---|---|---|---|---|
Zbigniew Gałązka |
Stanowisko:Kierownik Referatu zamówień publicznych i inwestycji Telefon:25/75 43 199 w. 17 Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00 pok. nr 6 (I piętro) Obowiązki:
|
0 | 1 | |
Anna Sągol |
Stanowisko:Inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji Telefon:25/ 75 43 199 w. 17 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00 pok. nr 7 Obowiązki: 1. Organizowanie procesu udzielania zamówień publicznych na podstawie składanych przez pracowników odpowiedzialnych za realizację poszczególnych działów budżetu gminy wniosków o wszczęcie postępowania 2. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w tym: a) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w szczególności ogłoszeń, informacji, zawiadomień, specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) publikowanie i udostępnianie dokumentów z zakresu zamówień publicznych, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów prawa, c) współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu przygotowywania dokumentacji i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, d) analiza i ocena ofert składanych przez wykonawców, e) przedstawianie propozycji dotyczącej wyboru najkorzystniejszej oferty, f) dokonywanie innych, nie wymienionych wyżej czynności niezbędnych w celu prawidłowego przebiegu postępowań o udzielanie zamówień publicznych, g) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i innych informacji w zakresie zamówień publicznych, h) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych, i) opiniowanie wniosków jednostek organizacyjnych dotyczących trybu udzielania zamówień, a także wyrażanie opinii związanych z procedurą. 3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją, nadzorowaniem inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę, w tym: a) uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowy, dokonywanie zgłoszenia budowy lub przebudowy, b) przygotowywanie dla wykonawców kompletnej dokumentacji wraz z dziennikiem budowy (w przypadkach koniecznych), c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i wykonanych prac zleconych, d) prowadzenie - przez okres realizacji inwestycji - strony rozliczeniowo-finansowej, e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w wymaganych przypadkach, f) kompletowanie dokumentacji związanej z robotami budowlanymi, w tym dokumentacji powykonawczej, g) egzekwowanie od wykonawców usunięcia usterek w okresie gwarancji i rękojmi, h) czuwanie nad terminowością realizacji umów, i) wykonywanie czynności w zakresie terminowego poboru i zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania umów. 4. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów z europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych. 5. Zarządzanie i rozliczanie wskazanych przez wójta projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych. 6. Wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych. 7. Przygotowywanie rocznych, wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacja, z uwzględnieniem źródeł finansowania w postaci kredytów, pożyczek i dotacji. 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z budową, modernizacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego. 9. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg i ulic. 10. Prowadzenie spraw związanych z remontami lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy. |
0 | 2 | |
Grzegorz Smagłowski |
Stanowisko:Inspektor ds. dróg gminnych, rolnictwa, leśnictwa i ewidencji działalności gospodarczej, Telefon:257543199 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00 pok. nr 7 Obowiązki: 1. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej. |
0 | 3 | |
Katarzyna Beczek |
Stanowisko:Inspektor ds.infrastruktury technicznej i ochrony środowiska Telefon:25 75 43 199 w. 18 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00 pok. nr 12 Obowiązki:
|
0 | 4 | |
Jacek Zagórski |
Stanowisko:Inspektor ds. planowania przestrzennego Telefon:25 75 43 140 w. 25 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00 pok. nr 12 Obowiązki:
|
0 | 5 | |
Robert Kiliszek |
Stanowisko:Inspektor ds. funduszy unijnych i promocji gminy Telefon:25/75 43 199 w.14 Email: Godziny przyjęć: godz. 8:00 - 16:00 pok. nr 7 Obowiązki:
|
0 | 6 | |
Anna Prządka |
Stanowisko:Inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, archiwum zakładowego i ewidencji środków trwałych Telefon:257543199 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00 pok. Nr 11 Obowiązki:
|
0 | 7 | |
Bernard Kosycarz |
Stanowisko:Konserwator gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej Obowiązki: 1. Sprawowanie codziennej kontroli przebiegu procesu technologicznego oczyszczania ścieków w gminnej oczyszczalni w Kłoczewie. |
0 | 8 | |
Bogdan Komorek |
Stanowisko:obsługa: robotnik gospodarczy Obowiązki:
|
0 | 10 | |
Witold Żmuda |
Stanowisko:obsługa: robotnik gospodarczy Obowiązki:
|
0 | 11 | |
Krzysztof Łubianka |
Stanowisko:obsługa: robotnik gospodarczy Obowiązki:
|
0 | 12 |