Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów1) współdziałanie i nadzór w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontów zleconych do realizacji referatowi,
2) uczestnictwo w spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji inwestycji,
3) prowadzenie gminnych zadań inwestycyjnych i remontów,
4) nadzór nad przygotowywaniem planów inwestycji i remontów,
5) weryfikacja potrzeb inwestycyjnych i remontowych jednostek organizacyjnych gminy,
6) pozyskiwanie środków zewnętrznych i innych pozabudżetowych na inwestycje,
7) współpraca i współdziałanie z innymi samorządami oraz z pełnomocnikami ds. integracji europejskiej działającymi w innych gminach i powiatach,
8) współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów,
9) inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z powiatami, gminami i innymi organizacjami społecznymi i gospodarczymi z krajów Unii Europejskiej w zakresie realizacji wspólnych inwestycji,
10) propagowanie wiedzy o instytucjach unijnych w gminnych jednostkach organizacyjnych, wśród radnych i pracowników samorządowych,
11) pozyskiwanie środków finansowych spoza budżetu gminy,
12) nadzór i współdziałanie w opracowywaniu planów inwestycyjnych i rzeczowo - finansowych w zakresie zamówień publicznych,
13) opracowywanie regulaminu dotyczącego zamówień publicznych,
14) bieżący monitoring i nadzór nad wydatkami w celu ustalenia i kwalifikowania i dostaw, usług i robót budowlanych do procedur zamówień (z zastosowaniem oraz bez zastosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych),
15) nadzór nad opracowywaniem dokumentacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych oraz poza tą ustawą,
16) koordynowanie przeprowadzania postępowań i wyłaniania wykonawców zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz dla zadań realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych,
17) prowadzenie ewidencji umów,
18) nadzór nad realizacją umów w zakresie gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, terminu wykonania,
19) przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
20) nadzór nad zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej,
21) współpraca z organizacjami pozarządowymi,
22) koordynowanie zwalczania skutków klęsk żywiołowych.
Dodano do BIP dnia: 2017-09-20 12:48:29