Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Kompetencje referatu
Data utworzenia
2017-09-20
Opis

1)    współdziałanie i nadzór w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontów zleconych do realizacji referatowi,
2)    uczestnictwo w spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji inwestycji,
3)    prowadzenie gminnych zadań inwestycyjnych i remontów,
4)    nadzór nad przygotowywaniem planów inwestycji i remontów,
5)    weryfikacja potrzeb inwestycyjnych i remontowych jednostek organizacyjnych gminy,
6)    pozyskiwanie środków zewnętrznych i innych pozabudżetowych na inwestycje,
7)    współpraca i współdziałanie z innymi samorządami oraz z pełnomocnikami ds. integracji europejskiej działającymi w innych gminach i powiatach,
8)    współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów,
9)    inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z powiatami, gminami i innymi organizacjami społecznymi i gospodarczymi z krajów Unii Europejskiej w zakresie realizacji wspólnych inwestycji,
10) propagowanie wiedzy o instytucjach unijnych w gminnych jednostkach organizacyjnych, wśród radnych i pracowników samorządowych,
11) pozyskiwanie środków finansowych spoza budżetu gminy,
12) nadzór i współdziałanie w opracowywaniu planów inwestycyjnych i rzeczowo - finansowych w zakresie zamówień publicznych,
13) opracowywanie regulaminu dotyczącego zamówień publicznych,
14)  bieżący monitoring i nadzór nad wydatkami w celu ustalenia i kwalifikowania i dostaw, usług i robót budowlanych do procedur zamówień (z zastosowaniem oraz bez zastosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych),
15) nadzór nad  opracowywaniem dokumentacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych oraz poza tą ustawą,
16) koordynowanie  przeprowadzania postępowań i wyłaniania wykonawców zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz dla zadań realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych,
17) prowadzenie ewidencji umów,
18)  nadzór nad realizacją umów w zakresie gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, terminu wykonania,
19)  przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
20) nadzór nad zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej,
21)  współpraca z organizacjami pozarządowymi,
22) koordynowanie zwalczania skutków klęsk żywiołowych.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia: 2017-09-20 12:48:29