Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Obsada

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Beata Łysiak Stanowisko:Kierownik referatu ds. księgowości budżetowej i podatku VAT
Telefon:25/75 43 199 w.14
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. Nr 9


Obowiązki:


1) Wystawianie faktur VAT za czynności opodatkowane, w tym głównie za:
a) wynajem lokali użytkowych,
b) wynajem samochodów,
c) odsprzedaż energii elektrycznej,
d) sprzedaż materiałów przetargowych,
e) odprowadzanie ścieków
f) rozliczanie kosztów eksploatacji budynku Wspólna.
2) Rozliczanie podatku należnego i naliczonego z Urzędem Skarbowym (w tym sporządzanie deklaracji VAT-7), przekazywanie podatku do Urzędu Skarbowego.
3) Naliczanie i rozliczanie czynszu dzierżawy za eksploatację gminnej sieci wodociągowej.
4) Rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
5) Prowadzenie ewidencji odsprzedaży energii elektrycznej zużytej przez jednostki OSP w nawiązaniu do ustalonych limitów.
6) Naliczanie i odprowadzanie opłat z tytułu gospodarczego korzystania ze środowiska na rzecz Funduszu Ochrony Środowiska.
7) Egzekucja należności za kanalizację, opłat czynszowych za lokale użytkowe i mieszkalne, dzierżawę mienia gminnego i innych opłat niepodatkowych.
8) Przygotowanie taryf oraz regulaminu do zbiorowego zaopatrzenia wsi w wodę.
9) Sporządzanie list płacy w zakresie wynagrodzeń, nagród jubileuszowych i innych nagród oraz wypłat.
10) Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie rozliczeń z ZUS, US i innych instytucji.
11) Prowadzenie kart wynagrodzeń poszczególnych pracowników.
12) Przyjmowanie wniosków o świadczenia z ZUS i ich realizacja.
13) Prowadzenie ewidencji zakupu materiałów – karty materiałowe.
14) Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej.
15) Współpraca z urzędem skarbowym i Regionalną Izbą Obrachunkową, ZUS i firmami ubezpieczeniowymi.
16) Nadzór nad kasą.
17) Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi.
18) Nadzór nad ewidencją i gospodarowaniem środków trwałych.
19) Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych zestawień finansowych.
20) Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
21) Nadzór nad bieżącym pobieraniem i odprowadzaniem do budżetu opłaty targowej.
22) Wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości budżetowej i podatku VAT, w tym księgowanie rejestru „organ”.
23) Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Wójta.

0 1
Agnieszka Okoń Stanowisko:Inspektor ds. księgowości budżetowej
Telefon:25/75 43 199 w.14
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


pok. Nr 9


Obowiązki:

1. Dekretowanie dokumentów zatwierdzonych do księgowania.
2. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej budżetu – organu.
3. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w podziale na poszczególne rodzaje kont określonych w zakładowym planie kont.
4. Dokonanie na bieżąco zapisów na poszczególnych kontach wszystkich operacji gospodarczych na podstawie prawidłowo wystawionych dokumentów sprawdzonych pod względem merytorycznym przez właściwych rzeczowo pracowników oraz zatwierdzonych do wypłaty przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
5. Kontrola raportów kasowych, potwierdzenie ich przyjęcia od kasjera, księgowanie ich w urządzeniach księgowości syntetycznej.
6. Uzgadnianie comiesięczne sald kont ewidencji syntetycznej z ewidencją analityczną.
7. Sporządzanie zestawień obrotów i sald oraz comiesięcznych wydruków.
8. Dokonywanie rozliczeń z pobranych przez pracowników zaliczek na podstawie prawidłowo wystawionych dokumentów.
9. Dokonywanie wydruków komputerowych rejestru Organ, Jednostka BU oraz rozrachunków.
10. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych z wykonania budżetu.
11. Wykonywanie innych prac zlecony przez Wójta.

0 2
Iwona Korzenecka Stanowisko:Inspektor ds. obsługi kasowej, ewidencji środków trwałych i ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Telefon:25/75 43 199 w. 19
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


pok. Nr 9


Obowiązki:

1. Dokonywanie operacji kasowych na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia gospodarki kasowej.
2. Przyjmowanie wpłat do kasy na podstawie kwitariusza K-103 i terminowe odprowadzanie wpłat na konto bankowe.
3. Sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Dokonywanie wypłat na podstawie sprawdzonych dowodów i zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
5. Prowadzenie ewidencji dochodów podlegających przekazaniu do budżetu państwa.
6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych wszystkich składników majątkowych dotyczących Urzędu Gminy oraz jednostek straży pożarnej, dokonywanie w nich na bieżąco zapisów oraz co kwartał uzgadnianie z księgowością syntetyczną.
7. Sporządzanie sprawozdań z ewidencji środków trwałych.
8. Ewidencja zakupionych programów informatycznych.
9. Przyjmowanie i ewidencja opłaty skarbowej.
10. Sporządzanie druków OT, PT.
11. Rozliczanie inkasentów z opłaty targowej.
12. Naliczanie prowizji za inkaso opłaty targowej.
13. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Gminy i jednostek.
14. Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki opadami komunalnymi.
15. Prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat oraz windykacja należności za odbierane odpady komunalne.
16. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
17. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta.

0 3
Sylwia Pacek Stanowisko:Inspektor ds. księgowości budżetowej i ubezpieczenia mienia
Telefon:25 75 43 140 w. 14
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. Nr 9


Obowiązki:

1. Współdziałanie w prowadzeniu księgowości syntetycznej i analitycznej Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w podziale na poszczególne rodzaje kont określone w zakładowym planie kont.
2. Współdziałanie w dokonaniu na bieżąco zapisów na poszczególnych kontach wszystkich operacji gospodarczych na podstawie prawidłowo wystawionych dokumentów sprawdzonych pod względem merytorycznym przez właściwych rzeczowo pracowników oraz zatwierdzonych do wypłaty przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
3. Wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości budżetowej, w tym księgowanie rejestru „Organ”.
4. Okresowe uzgadnianie i sporządzanie obrotów i sald kont analitycznych wydatków budżetowych,
5. Prowadzenie ewidencji zakupu materiałów – karty materiałowe.
6. Naliczanie, nadzór, kontrola oraz prowadzenie ewidencji analitycznej funduszu sołeckiego.
7. Prowadzenie analitycznej ewidencji wydatków na poszczególne jednostki OSP z terenu gminy Kłoczew.
8. Prowadzenie analitycznej ewidencji zużycia energii elektrycznej i kontrola w nawiązaniu do ustalonych limitów.
9. Zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. księgowości budżetowej
w czasie usprawiedliwionej nieobecności w zakresie udzielania informacji oraz dostępu do jej stanowiska pracy.
10. Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej.
11. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających
z poleceń przełożonego lub upoważnień Wójta.

0 4