Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Anna Sągol
Telefon
257543199
Stanowiska
Inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 7

Obowiązki:

Do głównych obowiązków należy:

1. Organizowanie procesu udzielania zamówień publicznych na podstawie składanych przez  pracowników odpowiedzialnych za realizację poszczególnych działów budżetu gminy wniosków o wszczęcie postępowania

2. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w tym:

a) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w szczególności ogłoszeń, informacji, zawiadomień, specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

b) publikowanie i udostępnianie dokumentów z zakresu zamówień publicznych, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów prawa,

c) współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu przygotowywania dokumentacji i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych,

d) analiza i ocena ofert składanych przez wykonawców,

e) przedstawianie propozycji dotyczącej wyboru najkorzystniejszej oferty,

f)  dokonywanie innych, nie wymienionych wyżej czynności niezbędnych w celu prawidłowego przebiegu postępowań o udzielanie zamówień publicznych,

g) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i innych informacji w zakresie zamówień publicznych,

h) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych,

i)  opiniowanie wniosków jednostek organizacyjnych dotyczących trybu udzielania zamówień, a także wyrażanie opinii związanych z procedurą.

3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją, nadzorowaniem inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę, w tym:

a) uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowy, dokonywanie zgłoszenia budowy lub przebudowy,

b) przygotowywanie dla wykonawców kompletnej dokumentacji wraz z dziennikiem budowy (w przypadkach koniecznych),

c) sprawdzanie i  odbiór robót budowlanych,  uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i wykonanych prac zleconych,

d) prowadzenie - przez okres realizacji inwestycji - strony rozliczeniowo-finansowej,

e) uzyskanie pozwolenia  na użytkowanie obiektu  w  wymaganych przypadkach,

f)  kompletowanie dokumentacji związanej z robotami budowlanymi, w tym dokumentacji powykonawczej,

g) egzekwowanie od wykonawców usunięcia usterek w okresie gwarancji i rękojmi,

h) czuwanie nad terminowością realizacji umów,

i)  wykonywanie czynności w zakresie terminowego poboru i zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania umów.

4. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów z europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.

5. Zarządzanie i rozliczanie wskazanych przez wójta projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.

6. Wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.

7. Przygotowywanie rocznych, wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacja, z uwzględnieniem źródeł finansowania w postaci kredytów, pożyczek i dotacji.

8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z budową, modernizacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego.

9. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg i ulic.

10. Prowadzenie spraw związanych z remontami lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy.

Email