Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00
pok. nr 7
Do głównych obowiązków należy:
1. Organizowanie procesu udzielania zamówień publicznych na podstawie składanych przez pracowników odpowiedzialnych za realizację poszczególnych działów budżetu gminy wniosków o wszczęcie postępowania
2. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w szczególności ogłoszeń, informacji, zawiadomień, specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b) publikowanie i udostępnianie dokumentów z zakresu zamówień publicznych, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów prawa,
c) współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu przygotowywania dokumentacji i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
d) analiza i ocena ofert składanych przez wykonawców,
e) przedstawianie propozycji dotyczącej wyboru najkorzystniejszej oferty,
f) dokonywanie innych, nie wymienionych wyżej czynności niezbędnych w celu prawidłowego przebiegu postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
g) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i innych informacji w zakresie zamówień publicznych,
h) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych,
i) opiniowanie wniosków jednostek organizacyjnych dotyczących trybu udzielania zamówień, a także wyrażanie opinii związanych z procedurą.
3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją, nadzorowaniem inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę, w tym:
a) uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowy, dokonywanie zgłoszenia budowy lub przebudowy,
b) przygotowywanie dla wykonawców kompletnej dokumentacji wraz z dziennikiem budowy (w przypadkach koniecznych),
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i wykonanych prac zleconych,
d) prowadzenie - przez okres realizacji inwestycji - strony rozliczeniowo-finansowej,
e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w wymaganych przypadkach,
f) kompletowanie dokumentacji związanej z robotami budowlanymi, w tym dokumentacji powykonawczej,
g) egzekwowanie od wykonawców usunięcia usterek w okresie gwarancji i rękojmi,
h) czuwanie nad terminowością realizacji umów,
i) wykonywanie czynności w zakresie terminowego poboru i zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania umów.
4. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów z europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
5. Zarządzanie i rozliczanie wskazanych przez wójta projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.
6. Wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.
7. Przygotowywanie rocznych, wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacja, z uwzględnieniem źródeł finansowania w postaci kredytów, pożyczek i dotacji.
8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z budową, modernizacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego.
9. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg i ulic.
10. Prowadzenie spraw związanych z remontami lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy.