Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Z-ca Wójta, Kierownik Referatu zamówień publicznych i inwestycji
Kierownik
Adres komórki
ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew
Telefon
25 75 43 140 w. 16
Fax
25 75 43 199
Email
Informacje dodatkowe
Do głównych obowiązków należy:
- Współdziałanie i nadzór w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontów zleconych do realizacji referatowi.
- Prowadzenie gminnych zadań inwestycyjnych i remontów.
- Weryfikacja potrzeb inwestycyjnych i remontowych jednostek organizacyjnych gminy.
- Pozyskiwanie środków zewnętrznych i innych pozabudżetowych na inwestycje.
- Współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów.
- Pozyskiwanie środków finansowych spoza budżetu gminy.
- Opracowywanie regulaminu dotyczącego zamówień publicznych.
- Bieżący monitoring i nadzór nad wydatkami w celu ustalenia i kwalifikowania i dostaw, usług i robót budowlanych do procedur zamówień (z zastosowaniem oraz bez zastosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych).
- Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych oraz poza tą ustawą
- Koordynowanie przeprowadzania postępowań i wyłaniania wykonawców zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz dla zadań realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych.
- Prowadzenie ewidencji umów.
- Nadzór nad realizacją umów w zakresie gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, terminu wykonania.
- Przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
- Nadzór nad zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
- Koordynowanie zwalczania skutków klęsk żywiołowych.
- Monitorowanie wdrażania realizacji programów operacyjnych i ogłoszonych konkursów pod kątem możliwości pozyskania przez Gminę środków z funduszy europejskich i krajowych.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
- Zarządzanie projektami i inwestycjami oraz ich rozliczanie.
- Bieżący nadzór nad pracownikami gospodarczymi zatrudnionymi w Urzędzie Gminy.
- Sprawy gospodarcze, administrowanie budynkiem Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach i na zewnątrz Urzędu.
Komórka nadrzędna
Komórki podległe
Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji
Stanowisko ds. dróg gminnych i rolnictwa
Stanowisko ds. ochrony środowiska i infrastruktury technicznej
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
Stanowisko ds. funduszy unijnych i promocji gminy
Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej, archiwum zakładowego i ewidencji środków trwałych
Stanowisko obsługi: konserwator gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej
Wieloosobowe stanowisko obsługi: robotnik gospodarczy
Stanowisko ds. dróg gminnych i rolnictwa
Stanowisko ds. ochrony środowiska i infrastruktury technicznej
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i inwestycji
Stanowisko ds. funduszy unijnych i promocji gminy
Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej, archiwum zakładowego i ewidencji środków trwałych
Stanowisko obsługi: konserwator gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej
Wieloosobowe stanowisko obsługi: robotnik gospodarczy
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu zamówień publicznych i inwestycji
Godziny przyjęć i nr pokoju:
pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00
pok. nr 6
Obowiązki:
Do głównych obowiązków należy:
- Współdziałanie i nadzór w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontów zleconych do realizacji referatowi.
- Prowadzenie gminnych zadań inwestycyjnych i remontów.
- Weryfikacja potrzeb inwestycyjnych i remontowych jednostek organizacyjnych gminy.
- Pozyskiwanie środków zewnętrznych i innych pozabudżetowych na inwestycje.
- Współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów.
- Pozyskiwanie środków finansowych spoza budżetu gminy.
- Opracowywanie regulaminu dotyczącego zamówień publicznych.
- Bieżący monitoring i nadzór nad wydatkami w celu ustalenia i kwalifikowania i dostaw, usług i robót budowlanych do procedur zamówień (z zastosowaniem oraz bez zastosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych).
- Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych oraz poza tą ustawą
- Koordynowanie przeprowadzania postępowań i wyłaniania wykonawców zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz dla zadań realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych.
- Prowadzenie ewidencji umów.
- Nadzór nad realizacją umów w zakresie gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, terminu wykonania.
- Przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
- Nadzór nad zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
- Koordynowanie zwalczania skutków klęsk żywiołowych.
- Monitorowanie wdrażania realizacji programów operacyjnych i ogłoszonych konkursów pod kątem możliwości pozyskania przez Gminę środków z funduszy europejskich i krajowych.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
- Zarządzanie projektami i inwestycjami oraz ich rozliczanie.
- Bieżący nadzór nad pracownikami gospodarczymi zatrudnionymi w Urzędzie Gminy.
- Sprawy gospodarcze, administrowanie budynkiem Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach i na zewnątrz Urzędu.
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2017-09-11
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2017-09-11