Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej, archiwum zakładowego i ewidencji środków trwałych
Adres komórki
ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew
Telefon
25 75 43 140
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, archiwum zakładowego i ewidencji środków trwałych
Godziny przyjęć i nr pokoju:
pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00
pok. Nr 11
Obowiązki:
- Współdziałanie z komendą PSP w zakresie realizacji zadań ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy.
- Prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie Gminy.
- Wydawanie kart drogowych kierowcom i konserwatorom sprzętu pożarniczego, rozliczanie z pobranego paliwa i sporządzanie zestawień rozchodu paliwa.
- Przygotowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy.
- Ocena stanu zagrożenia bezpieczeństwa pożarowego, w szczególności życia lub zdrowia w sytuacjach wymagających podjęcia działań przez straż pożarną w celu usunięcia zagrożeń.
- Opracowywanie programów bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy poprzez współdziałanie w tym zakresie z organami Policji i Straży Pożarnej.
- Prowadzenie archiwum zakładowego.
- Przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego oraz współpraca z tym archiwum.
- Prenumerata czasopism.
- Prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem.
- Nadzór nad tablicami ogłoszeniowymi w budynku Urzędu Gminy.
- Zakupy i dystrybucja środków czystości na potrzeby urzędu.
- Zaopatrywanie Urzędu i Rady Gminy w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe, kancelaryjne oraz druki.
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych wszystkich składników majątkowych dotyczących Urzędu Gminy oraz jednostek straży pożarnej, dokonywanie w nich na bieżąco zapisów oraz co kwartał uzgadnianie z księgowością syntetyczną.
- Sporządzanie sprawozdań z ewidencji środków trwałych.
- Ewidencja zakupionych programów informatycznych.
- Prowadzenie spraw związanych z kanalizacją (zawieranie umów, rozliczanie inkasenta, weryfikacja nowych przyłączy, kontrola).
- Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Wójta.
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2019-03-08
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2019-03-08