Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Stanowisko ds. płac i ubezpieczeń
Telefon
25 75 43 140 w. 14
Email
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. płac i ubezpieczeń
Godziny przyjęć i nr pokoju:
pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00
pok. Nr 12
Obowiązki:
- Sporządzanie list płacy oraz zasiłków w zakresie wynagrodzeń pracowników, zawartych umów cywilnoprawnych oraz innych rodzajów wypłat.
- Współpraca i prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie rozliczeń z ZUS, US, PFRON, PUP i innymi instytucjami mającymi wpływ na naliczanie wynagrodzeń.
- Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników.
- Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia oraz sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych .
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie w nich na bieżąco zapisów.
- Sporządzenie druków OT, PT, LT.
- Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie przydzielonych czynności, w tym, min wynagrodzeń, środków trwałych.
- Współdziałanie w prowadzeniu księgowości syntetycznej i analitycznej Urzędu Gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Gminy i jednostek.
- Obsługa pracowniczego ubezpieczenia grupowego.
- Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej.
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2019-03-08
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2019-03-08