Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. płac i ubezpieczeń
Telefon
25 75 43 140 w. 14
Email


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. płac i ubezpieczeń
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


pok. Nr 12

Obowiązki:
  1. Sporządzanie list płacy oraz zasiłków w zakresie wynagrodzeń pracowników, zawartych umów cywilnoprawnych oraz innych rodzajów wypłat.
  2. Współpraca i prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie rozliczeń z ZUS, US, PFRON, PUP i innymi instytucjami mającymi wpływ na naliczanie wynagrodzeń.
  3. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników.
  4. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia oraz sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych .
  5. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie w nich na bieżąco zapisów.
  6. Sporządzenie druków OT, PT, LT.
  7. Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie przydzielonych czynności, w tym, min wynagrodzeń, środków trwałych.
  8. Współdziałanie w prowadzeniu księgowości syntetycznej i analitycznej Urzędu Gminy.
  9. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Gminy i jednostek.
  10. Obsługa pracowniczego ubezpieczenia grupowego.
  11. Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2019-03-08
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2019-03-08