Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Obsada

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Małgorzata Kamińska Stanowisko:Kierownik referatu podatkowego
Telefon: tel. 25/75 43 199 w. 23
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

Referat podatkowy
(wejście od ul. Pocztowej)


Obowiązki:

1) Organizowanie pracy oraz właściwy podział zadań w referacie.

2) Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.

3) Nadzór nad należytym wykonywaniem obowiązków służbowych przez pracowników referatu oraz prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej w referacie.

4) Nadzór nad właściwym realizowaniem i terminowością spraw należących do kompetencji Referatu;

5) Współdziałanie z Regionalną Izbą Obrachunkową i urzędem skarbowym;

6) Nadzór nad przygotowaniem spraw z zakresu zadań Referatu w szczególności:

a) zapewnienie powszechności opodatkowania poprzez pobieranie podatku: od środków transportu, rolnego, leśnego i od nieruchomości,

b) nadzór nad sporządzaniem wymiaru podatków,

c) podejmowanie działań na rzecz pełnej realizacji wpływów na poczet należności budżetowych z tytułu podatków i opłat oraz likwidacji zaległości podatkowych,

d) nadzór nad wystawianiem upomnień oraz tytułów wykonawczych bezzwłocznie po upływie terminów płatności rat podatkowych i opłat,

e) nadzór nad stosowaniem ulg i umorzeń w podatkach i opłatach lokalnych,

f) inicjowanie i nadzór nad kontrolą podatkową,

g) nadzór nad ewidencją podatkową oraz sprawozdawczością z wykonania dochodów w zakresie podatków i opłat lokalnych, 

7) Raportowanie Skarbnikowi Gminy i Wójtowi o wszelkich okolicznościach mających wpływ na wysokość i realizację dochodów podatkowych i niepodatkowych należności Gminy, 

8) Przygotowywanie danych do projektów uchwał dotyczących podatków i opłat.

9) Sprawdzanie pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów stanowiących podstawę przypisów i odpisów.

10) Przyjmowanie i nadzór nad wypełnianiem formularzy informacji i deklaracji na podatek rolny, od nieruchomości i leśny.

11) Prowadzenie ewidencji analitycznej (szczegółowej) należności podatkowych w podziale na poszczególne podatki, poszczególnych podatników i poszczególnych inkasentów.

12) Rozliczanie wpływów podatkowych należności pieniężnych poszczególnych miejscowości.

13) Terminowe prowadzenie spraw w zakresie egzekucji administracyjnej w stosunku do zalegających podatników:

  1. wystawianie upomnień, prowadzenie ewidencji,
  2. wystawianie tytułów wykonawczych, prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów,
  3. przejmowanie gospodarstw za zaległości podatkowe.

14) Prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu należnych podatków.

15) Prowadzenie spraw podatkowych w zakresie postępowań spadkowych i upadłościowych.

16) Prowadzenie dokumentacji księgowo-ewidencyjnej dla zobowiązań pieniężnych oraz innych należności nie przypisanych od rolników indywidualnych i innych jednostek.

17) Dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowej inkasentów w zakresie inkasa zobowiązań pieniężnych oraz innych należności nie przypisanych od rolników indywidualnych i innych jednostek, wraz z naliczaniem inkasentom wynagrodzeń za inkaso.

18) Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji dochodów podatkowych.

19) Przygotowywanie zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatników, o niezaleganiu

20) w podatkach, zaświadczeń stwierdzających stan zaległości.

21) Prowadzenie spraw z zakresu spisu rolnego oraz Narodowego Spisu Powszechnego.

22) Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Wójta.

0 1
Jadwiga Władzińska Stanowisko:Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


Referat podatkowy
(wejście od ul. Pocztowej)


Obowiązki:

1. Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.

2. Zakładanie i prowadzenie kart gospodarstw zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem zmian geodezyjnych.

3. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych.

4. Prowadzenie spraw i dokumentacji dotyczącej ulg z przygotowaniem decyzji w tym zakresie.

5. Przyjmowanie i załatwianie podań o umorzenie i zaniechanie poboru należności podatkowych.

6. Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów podatku od osób fizycznych.

7. Przyjmowanie i nadzór nad wypełnianiem formularzy informacji i deklaracji na podatek rolny, od nieruchomości i podatek leśny.

8. Wydawanie zaświadczeń uprawniających z ewidencji podatników i zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.

9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

0 4
Marta Żak Stanowisko:Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat
Telefon:25/75 43 199 w. 23
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


Referat podatkowy
(wejście od ul. Pocztowej)


Obowiązki:
  1. Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.
  2. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości osób fizycznych oraz rolnego i leśnego od osób prawnych.
  3. Prowadzenie spraw i ewidencji w zakresie ulg z przygotowaniem postanowień, decyzji, sprawozdań w tym zakresie.
  4. Prowadzenie ewidencji gospodarstw rolnych i nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem zmian geodezyjnych z terenu następujących miejscowości: Borucicha, Bramka, Czernic, Gęsia Wólka, Gózd, Huta Zadybska, Julianów, Janopol, Kłoczew.
  5. Kontrola informacji i deklaracji podatkowych podatników z w/w miejscowości
  6. Prowadzenie spraw związanych z realizacją pomocy publicznej dla przedsiębiorców.
  7. Prowadzenie spraw z zakresu umorzeń zaległości podatkowych, odsetek od zaległości podatkowych, rozłożenia na raty i odroczenia terminów płatności.
  8. Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów podatku od osób prawnych.
  9. Sprawdzanie pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów stanowiących podstawę przypisów i odpisów.
  10. Przyjmowanie i nadzór nad wypełnianiem formularzy informacji i deklaracji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości.
  11. Przygotowywanie postanowień o umorzeniu, rozłożeniu na raty podatków stanowiących dochody gminy realizowanych przez Urzędy Skarbowe (karta podatkowa).
  12. Wyliczanie skutków udzielonych ulg w zakresie obniżenia górnych stawek podatków, umorzeń, odroczeń, zwolnień i rozłożenia na raty w podatku od nieruchomości od osób prawnych.
  13. Wydawanie zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatników, o niezaleganiu w podatkach, zaświadczeń stwierdzających stan zaległości oraz innych zaświadczeń w tym zakresie.
  14. Prowadzenie w terenie kontroli podatkowej.
  15. Udzielanie KRUS, ZUS, GOPS informacji do ustalenia okoliczności mających znaczenie w sprawach osób fizycznych.
  16. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego, przez Skarbnika i przez Wójta.
0 5
Ewa Żaczek Stanowisko:Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i zwrotu podatku akcyzowego
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


Referat podatkowy
(wejście od ul. Pocztowej)


Obowiązki:

1. Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.
2. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieniem komunalnym, a w szczególności:
a) inwentaryzacja i ewidencja mienia komunalnego,
b) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie nabywania, sprzedaży, dzierżawy, zarządu, użytkowania i użytkowania wieczystego.
c) prowadzenie spraw obrotu komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
d) sporządzanie umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
e) prowadzenie ewidencji mieszkaniowego zasobu gminy,
f) zarząd nieruchomościami wspólnymi z udziałem gminy.
g) nabywanie na własność Gminy nieruchomości z innych tytułów.
3. Realizacja zadań wynikających ze zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, w tym:
a) Przyjmowanie wniosków i prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego,
b) przygotowywanie wniosków o przyznanie gminie dotacji,
c) sporządzanie sprawozdań.
4. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących poboru podatków od środków transportowych.
5. Przygotowywanie projektów postanowień i decyzji w sprawie określenia wysokości zobowiązań podatkowych w podatku od środków transportowych.
6. Przygotowanie projektów decyzji w zakresie umorzenia oraz rozłożenia zaległości na raty, odroczeń terminów płatności i umorzenia odsetek za zwłokę w podatku od środków transportowych.
7. Wyliczanie skutków udzielonych ulg w zakresie obniżenia górnych stawek podatków, umorzeń, odroczeń, zwolnień i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych.
8. Sporządzanie wniosków o wpis do hipoteki przymusowej.
9. Przygotowywanie zaświadczeń w sprawie wykreślenia z hipoteki.
10. Składanie wniosków o założenie księgi wieczystej.
11. Prowadzenie w terenie kontroli podatkowej.
12. Przygotowywanie zaświadczeń figurowaniu w ewidencji podatników, o niezaleganiu w podatkach, zaświadczeń stwierdzających stan zaległości.
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego, przez Skarbnika i przez Wójta.

0 6
Król Anna Stanowisko:Inspektor ds. księgowości podatkowej
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

 

ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew,
Referat podatkowy (wejście od ul. Pocztowej)

Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.
  • Współdziałanie z Regionalną Izbą Obrachunkową i urzędem skarbowym.
  • Działania na rzecz pełnej realizacji wpływów na poczet należności budżetowych z tytułu podatków i opłat oraz likwidacji zaległości podatkowych.
  • Prowadzenie ewidencji podatkowej oraz sprawozdawczości z wykonania dochodów w zakresie podatków i opłat lokalnych.
  • Raportowanie Skarbnikowi Gminy i Wójtowi o wszelkich okolicznościach mających wpływ na wysokość i realizację dochodów podatkowych i niepodatkowych należności Gminy.
  • Przygotowywanie danych do projektów uchwał dotyczących podatków i opłat.
  • Prowadzenie ewidencji analitycznej (szczegółowej) należności podatkowych
    w podziale na poszczególne podatki, poszczególnych podatnik i poszczególnych inkasentów.
  • Rozliczanie wpływów podatkowych należności pieniężnych poszczególnych miejscowości.
  • Terminowe prowadzenie spraw w zakresie egzekucji administracyjnej w stosunku do zalegających podatników:
    1. wystawianie upomnień, prowadzenie ewidencji,
    2. wystawianie tytułów wykonawczych, prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów,
    3. przejmowanie gospodarstw za zaległości podatkowe.
  • Prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu należnych podatków.
  • Prowadzenie spraw podatkowych w zakresie postępowań spadkowychi upadłościowych.
  • Prowadzenie dokumentacji księgowo-ewidencyjnej dla zobowiązań pieniężnych oraz innych należności nie przypisanych od rolników indywidualnych i innych jednostek.
  • Dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowej inkasentów w zakresie inkasa zobowiązań pieniężnych oraz innych należności nie przypisanych od rolników indywidualnych i innych jednostek, wraz z naliczaniem inkasentom wynagrodzeń za inkaso.
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji dochodów podatkowych.
  • Przygotowywanie zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatników, o niezaleganiu w podatkach, zaświadczeń stwierdzających stan zaległości.
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Wójta.
0 7