Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Obsada

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Grażyna Pyl Stanowisko:Kierownik referatu organizacyjnego
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

Pok. nr 5


Obowiązki:
  1. Opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy
  2. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy i materiałów pod obrady sesji
  3. Organizowanie pracy Urzędu oraz koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne gminy
  4. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników zasad terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli
  5. Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków
  6. Współdziałanie z Wojewódzkim Biurem Wyborczym w zakresie wyborów
  7. Współdziałanie z Urzędem Statystycznym, Sądem i Prokuraturą
  8. Wydawanie z upoważnienia Wójta Gminy decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej
0 1
Wioleta Woźniak Stanowisko:Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i jej organów, promocji gminy i współpracy z NGO
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:
pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 14


Obowiązki:
Do głównych obowiązków należy:
  1. Prowadzenie spraw organizacyjnych i obsługa kancelaryjno-biurowa związana z prowadzeniem sesji, z działalnością Wójta, działalnością rady gminy, przewodniczącego rady gminy, komisji rady i radnych.
  2. Współdziałanie z sołectwami na terenie gminy, prowadzenie spraw związanych z wyborami do rad sołeckich i sołtysów.
  3. Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem przez Wójta zebrań, spotkań z mieszkańcami i przedstawicielami jednostek organizacyjnych Gminy.
  4. Współdziałanie w prowadzeniu spraw związanych z wyborami Prezydenta RP, wyborami do Sejmu i do Senatu RP, wyborami do Parlamentu Europejskiego, wyborami Wójta Gminy  i wyborami do Rady Gminy Kłoczew.
  5. Opracowywanie materiałów promujących Gminę.
  6. Organizowanie i uczestnictwo w imprezach promujących Gminę tj. festynach, wystawach, konferencjach itp., współpraca ze Stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy Kłoczew.
  7. Wsparcie projektowe jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych i innych organizacji NGO.
  8. Współpraca z jednostkami gminnymi (GOK, CUW, GOPS) oraz prowadzenie sprawozdawczości gminnej i urzędu w zakresach: promocji, kultury, sportu, oświaty, ochrony zdrowia i pomocy społecznej.
0 4
Monika Dębek Stanowisko:Stanowisko ds. organizacyjnych, kadrowych i ewidencji działalności gospodarczej
Telefon:25 75 43 140
Email:
Godziny przyjęć:

sekretariat Urzędu Gminy

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencję działalności gospodarczej.
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacja pracy Urzędu
  • Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
  • Przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy
  • Ewidencja czasu pracy pracowników
  • Prowadzenie kancelarii Urzędu
  • Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji
  • Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do
  • Ewidencja Zarządzeń Wójta
  • Przyjmowanie oświadczeń majątkowych
  • Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w załatwianiu spraw związanych z zatrudnianiem bezrobotnych
  • Współdziałanie z Sądem Rejonowym w zakresie wykonywania nieodpłatnej pracy na cele społeczne przez skazanych
0 6
Elżbieta Pliwka Stanowisko:wojskowych, administracyjno - gospodarczych i rolnictwa
Telefon:25/75 43 199 w. 15
Email:
Godziny przyjęć:
pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. Nr 11


Obowiązki:
Do głównych obowiązków należy:
  • Planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej
  • Utrzymanie w stałej gotowości urządzeń i struktury organizacyjnej systemu wykrywania alarmowania oraz prowadzenie kresowych treningów w tym zakresie
  • Planowanie oraz realizacja zadań związanych z zaopatrzeniem w sprzęt i środki ochrony indywidualnej formacji obrony cywilnej
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z potrzebą natychmiastowego uzupełnienia sił zbrojnych w trybie Akcji Kurierskiej
  • Zadanie o charakterze specjalnym, a w szczególności:

- zadania związane z rejestracją przedpoborowych i poborem

- wydawanie decyzji uznających poborowych za jedynych żywicieli rodzin

- zadania z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych, w tym prowadzenie kancelarii tajnej

  • Sprawy gospodarcze, zaopatrzenia, administrowanie budynkiem Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu
  • Współdziałanie w zakresie przebudowy, remontów i utrzymania urządzeń oświetlenia ulicznego
  • Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zwierząt
0 8
Anna Prządka Stanowisko: Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej i archiwum zakładowego
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:
pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 14


Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjną i administracyjną Zarządu Oddziału Gminnego ZOSP RP.
  2. Prowadzenie spraw związanych z działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych RP na terenie gminy i współpraca z OSP.
  3. Współdziałanie przy organizacji działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej.
  4. Wydawanie kart drogowych pojazdów samochodowych OSP i motopomp oraz ich rozliczanie.
  5. Prowadzenie spraw związanych z archiwum zakładowym i współpraca z Archiwum Państwowym.
  6. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu w środki biurowe i środki czystości.
  7. Prowadzenie spraw związanych z zarządzonymi wyborami, referendami.
  8. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem kanalizacji sanitarnej, w tym zawieranie umów, wystawianie faktur.
  9. Współdziałanie w obsłudze pracy Rady Gminy.
0 10
Marzena Kaczorek Stanowisko:Sprzątaczka
Obowiązki:

1. Utrzymanie w należytej czystości (sprzątanie) pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, korytarza, klatki schodowej, holu, pomieszczenia socjalnego, pomieszczeń referatu podatkowego, poprzez:
a) codzienne odkurzanie i zmywanie podłóg, wycieranie kurzu na meblach i wewnętrznych parapetach okiennych, opróżnianie koszy na śmieci i koszy niszczarek dokumentów, usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, drzwiach, gablotach,
b) okresowe wycieranie kurzu na drzwiach, w meblach przeszklonych, z żyrandoli, grzejników, mycie balustrady schodów wewnętrznych, okien i parapetów zewnętrznych (nie rzadziej niż dwa razy w roku), mycie drzwi i ościeżnic.
2. Utrzymanie w należytej czystości przydzielonych pomieszczeń sanitarnych poprzez:
a) codzienne wycieranie podłóg, armatury i urządzeń sanitarnych (muszli, umywalek, dozowników, luster, baterii umywalkowych,
b) okresowe zmywanie glazury ścian, usuwanie kurzu ze ścian i sufitów, mycie kloszy lamp oświetleniowych.
c) stałe doglądanie i uzupełnianie dozowników do mydła i środków sanitarno – higienicznych w toaletach.
3. Utrzymanie w należytej czystości schodów zewnętrznych, pochylni dla osób niepełnosprawnych i balustrad.
4. Utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń piwnicznych.
5. Pielęgnacja nasadzeń zieleni wokół budynku poprzez usuwanie chwastów.
6. Podlewanie i pielęgnacja kwiatów w gazonach na zewnątrz budynku.
7. Zmywanie naczyń i urządzeń służących do parzenia kawy i herbaty oraz picia wody po naradach, obradach sesji i komisji w budynku urzędu gminy oraz wykorzystywanych codziennie przez wójta gminy jego gości i interesantów.
8. Poszczególne czynności powinny być wykonywane z taką częstotliwością, aby przydzielone do sprzątania pomieszczenia i teren przed wejściem do budynku były utrzymane w nienagannym porządku i czystości.
9. Otwieranie w dniach urzędowania budynku Urzędu Gminy o godzinie 6.30 i zamykanie po zakończeniu pracy o godzinie 17.00.
10. Zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach.
11. Wykonywanie innych prac zleconych przez Sekretarza i przez Wójta.

0 11