Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Obsada

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Zbigniew Gałązka Stanowisko:Kierownik Referatu zamówień publicznych i inwestycji
Telefon:25/75 43 199 w. 17
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 6 (I piętro)


Obowiązki:
  1. Współdziałanie i nadzór w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontów zleconych do realizacji referatowi.
  2. Prowadzenie gminnych zadań inwestycyjnych i remontów.
  3. Weryfikacja potrzeb inwestycyjnych i remontowych jednostek organizacyjnych gminy.
  4. Pozyskiwanie środków zewnętrznych i innych pozabudżetowych na inwestycje.
  5. Współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów.
  6. Pozyskiwanie środków finansowych spoza budżetu gminy. 
  7. Opracowywanie regulaminu dotyczącego zamówień publicznych. 
  8. Bieżący monitoring i nadzór nad wydatkami w celu ustalenia i kwalifikowania i dostaw, usług i robót budowlanych do procedur zamówień (z zastosowaniem oraz bez zastosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych). 
  9. Nadzór nad  opracowywaniem dokumentacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych oraz poza tą ustawą
  10.  Koordynowanie  przeprowadzania postępowań i wyłaniania wykonawców zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz dla zadań realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych. 
  11.  Prowadzenie ewidencji umów.
  12.  Nadzór nad realizacją umów w zakresie gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, terminu wykonania.
  13. Przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
  14. Nadzór nad zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej.
  15. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
  16. Koordynowanie zwalczania skutków klęsk żywiołowych.
  17. Monitorowanie wdrażania realizacji programów operacyjnych i  ogłoszonych konkursów pod kątem możliwości pozyskania przez Gminę środków z funduszy europejskich i krajowych.
  18. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
  19. Zarządzanie projektami i inwestycjami oraz ich rozliczanie.
  20. Bieżący nadzór nad pracownikami gospodarczymi zatrudnionymi w Urzędzie Gminy.
  21. Sprawy gospodarcze, administrowanie budynkiem Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach i na zewnątrz Urzędu.
0 1
Lidia Bednarczyk Stanowisko: Stanowisko ds. ochrony środowiska i infrastruktury technicznej
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 3


Obowiązki:
  • Realizacja zadań określonych w Gminnym Programie Ochrony Środowiska oraz prowadzenie spraw w zakresie przepisów o ochronie środowiska.
  • Prowadzenie spraw związanych z ustawą o grobach i cmentarzach wojennych.
  • Udział w prowadzeniu spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych.
  • Prowadzenie spraw i ewidencji  danych z zakresu wykonania ustawy   o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  • Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków.
  • Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem ustawy Prawo Wodne.
  • Raportowanie i sprawozdawczość w zakresie poboru wód oraz odprowadzania ścieków, a także w zakresie stanu infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej i jej eksploatacji.
  • Opracowywanie regulaminu zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz współpraca przy przygotowywaniu taryf opłat za wodę, oraz taryf opłat za ścieki.
  • Prowadzenie ewidencji bezodpadowych zbiorników na nieczystości płynne oraz przydomowych oczyszczalni ścieków.
  • Wydawanie zezwoleń i prowadzenie rejestru w zakresie działalności regulowanej.
  • Prowadzenie elektronicznego systemu ewidencji odpadów BDO.
  • Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów.
  • Współpraca z kołami łowieckimi w przedmiocie gospodarki łowieckiej.
0 2
Katarzyna Beczek Stanowisko:Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 3


Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym.
  2. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości.
  3. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją numeracji nieruchomości.
  4. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat i odszkodowań związanych z obniżeniem lub podwyższeniem wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz naliczania opłat adiacenckich od wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału.
  5. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz ewidencją numeracji nieruchomości.
  6. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji środowiskowych.
0 3
Jacek Zagórski Stanowisko:Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa
Telefon:25 75 43 140 w. 25
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 4


Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczania i scalania nieruchomości.
  2. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości.
  3. Nadzór nad przestrzeganiem zgodności z planami zagospodarowania przestrzennego przy scalaniu i podziale nieruchomości przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele inne niż rolne i leśne.
  4. Prowadzenie spraw w zakresie zmian stosunków wodnych na gruncie.
  5. Prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych.
  6. Kontrola zbiorników bezodpływowych na ścieki oraz przydomowych oczyszczalni ścieków.
  7. Kontrola przydomowych kompostowników.
  8. Kontrola nieruchomości niezamieszkałych w zakresie posiadanych umów na odbiór odpadów.
  9. Kontrola odprowadzania ścieków do oczyszczalni gminnej w zakresie wykonywania umów na ścieki.
  10. Wydawanie warunków technicznych na wykonanie przyłączy kanalizacyjnych, kontrola ich wykonania oraz odział w czynnościach odbiorowych.
  11. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, remontów oraz dostaw, uczestniczenie w próbach i odbiorach przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz udział w czynnościach odbioru inwestycji, remontów i dostaw wykonywanych przez Gminę.
0 4
Anna Sągol Stanowisko:Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji
Telefon:25/ 75 43 199 w. 17
Email:
Godziny przyjęć:
pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 10


Obowiązki:

1. Organizowanie procesu udzielania zamówień publicznych na podstawie składanych przez  pracowników odpowiedzialnych za realizację poszczególnych działów budżetu gminy wniosków o wszczęcie postępowania

2. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w tym:

a)      przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w szczególności ogłoszeń, informacji, zawiadomień, specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

b)      publikowanie i udostępnianie dokumentów z zakresu zamówień publicznych, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów prawa,

c)      współpraca z innymi stanowiskami pracy w celu przygotowywania dokumentacji i prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych,

d)     analiza i ocena ofert składanych przez wykonawców,

e)      przedstawianie propozycji dotyczącej wyboru najkorzystniejszej oferty,

f)       dokonywanie innych, nie wymienionych wyżej czynności niezbędnych w celu prawidłowego przebiegu postępowań o udzielanie zamówień publicznych,

g)      sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych i innych informacji w zakresie zamówień publicznych,

h)      prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych,

i)        opiniowanie wniosków jednostek organizacyjnych dotyczących trybu udzielania zamówień, a także wyrażanie opinii związanych z procedurą.

3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją, nadzorowaniem inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę, w tym:

a)      uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowy, dokonywanie zgłoszenia budowy lub przebudowy,

b)      przygotowywanie dla wykonawców kompletnej dokumentacji wraz z dziennikiem budowy (w przypadkach koniecznych),

c)      sprawdzanie i  odbiór robót budowlanych,  uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i wykonanych prac zleconych,

d)      prowadzenie - przez okres realizacji inwestycji - strony rozliczeniowo-finansowej,

e)      uzyskanie pozwolenia  na użytkowanie obiektu  w  wymaganych przypadkach,

f)       kompletowanie dokumentacji związanej z robotami budowlanymi, w tym dokumentacji powykonawczej,

g)      egzekwowanie od wykonawców usunięcia usterek w okresie gwarancji i rękojmi,

h)      czuwanie nad terminowością realizacji umów,

i)        wykonywanie czynności w zakresie terminowego poboru i zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania umów.

4. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów z europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.

5. Zarządzanie i rozliczanie wskazanych przez wójta projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.

6. Wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.

7. Przygotowywanie rocznych, wieloletnich planów inwestycyjnych i ich realizacja, z uwzględnieniem źródeł finansowania w postaci kredytów, pożyczek i dotacji.

8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z budową, modernizacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego.

9. Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg i ulic.

10. Prowadzenie spraw związanych z remontami lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy.

0 5
Robert Kiliszek Stanowisko:Stanowisko ds. funduszy unijnych i promocji gminy
Telefon:25/75 43 199 w.14
Email:
Godziny przyjęć:
pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 10


Obowiązki:
  1. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów z europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
  2. Bieżące monitorowanie stanu zaawansowania przygotowanych wniosków o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych.
  3. Wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.
  4. Zarządzanie i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.
  5. Nadzór nad realizacją projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych.
  6. Przygotowywanie projektów, wniosków i innej dokumentacji w zakresie uzyskania dofinansowania inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę.
  7. Prowadzenie zbiorczej ewidencji zadań realizowanych przez Gminę z wykorzystaniem pozabudżetowych środków finansowych.
  8. Opracowywanie raportu o stanie społeczno-gospodarczym Gminy oraz współpraca przy opracowywaniu strategii rozwoju Gminy.
  9. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów promujących Gminę tj. informatorów, folderów, kalendarza i innych informacji oraz gadżetów promujących Gminę.
  10. Organizowanie i uczestnictwo w imprezach promujących Gminę tj. targach, festynach, wystawach, konferencjach, seminariach itp.
  11. Współpraca w zakresie promocji Gminy z jednostkami organizacyjnymi Gminy.
  12. Współpraca krajowa i zagraniczna z jednostkami samorządu terytorialnego oraz podmiotami gospodarczymi w zakresie promocji Gminy.
  13. Prowadzenie spraw z zakresu sportu i rekreacji należących do zadań Gminy oraz całokształtu spraw związanych z organizacją imprez masowych  i wydawaniem stosownych zezwoleń.
  14. Prowadzenie dokumentacji audiowizualnej realizowanych przedsięwzięć przez Gminę Kłoczew.
  15. Sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń.
  16. Współdziałanie ze stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi w zakresie ogłaszania konkursów ofert na realizację zadań publicznych o charakterze pożytku publicznego.
  17. Kontrola stanu realizacji  zadań zleconych organizacjom pozarządowym, efektywności, rzetelności i jakości wykonania, prawidłowości wykorzystania środków oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
  18. Rozliczanie dotacji  udzielanych przez Gminę organizacjom pozarządowym zgodnie z celem przyznania dotacji i zawartą umową.
  19. Wspieranie stowarzyszeń ubiegających się o pozyskiwanie funduszy ze źródeł zewnętrznych.
  20. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
  21. Prowadzenie strony internetowej urzędu.
  22. Administrowanie siecią teleinformatyczną.
  23. Realizacja zadań związanych z wyborami, referendami oraz ze spisami.
  24. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
0 6
Grzegorz Smagłowski Stanowisko: Stanowisko ds. dróg gminnych i rolnictwa
Telefon:257543199
Email:
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 10


Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją, nadzorowaniem inwestycji drogowych i remontów dróg prowadzonych przez Gminę
  • Prowadzenie spraw wynikających z obowiązków zarządcy dróg i mostów gminnych.
  • Realizacja zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych.
  • Prowadzenie spraw dotyczących usuwania i przejmowania na własność gminy pojazdów zgodnie z przepisami Prawa o ruchu drogowym.
  • Nadzór i  utrzymanie  urządzeń  małej  architektury,  tablic  z  nazwami ulic i znaków.
  • Występowanie z wnioskami w sprawie zmian w sieci komunikacji masowej oraz rozkładów jazdy.
  • Przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów gminy dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii.
  • Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
  • Wydawanie   zezwoleń   na   wykonywanie   przewozów osób   w   krajowym transporcie drogowym.
  • Wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych.
  • Wydawanie zaświadczeń dla podmiotów świadczących usługi publicznego transportu zbiorowego oraz prowadzenie spraw związanych z publicznym transportem zbiorowym.
  • Współudział w prowadzeniu spraw z zakresu zamówień publicznych, określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Udział w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych do konkursów z europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
  • Udział w zarządzaniu i rozliczaniu wskazanych przez wójta projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.
  • Prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego i drogowego.
  • Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zwierząt oraz podejmowania działań wspólnie   z   powiatowym   lekarzem   weterynarii   w   przypadku   zagrożenia wystąpienia chorób zakaźnych zwierząt.
  • Realizacja zadań związanych z wywozem padłych zwierząt.
  • Prowadzenie spraw związanych z likwidacją skutków klęsk żywiołowych powodujących straty w uprawach rolnych.
  • Współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Końskowoli Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Rykach oraz innymi instytucjami działającymi w obszarze rolnictwa w zakresie upowszechniania informacji naukowo-technicznej w rolnictwie.
  • Podejmowanie niezbędnych działań dotyczących likwidacji i zapobiegania ewentualnym zagrożeniom fitosanitarnym oraz współpraca z właściwymi służbami ochrony roślin prawnych.
  • Wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi oraz współdziałanie w zakresie opracowania programu zwalczania narkomanii.
0 7
Bernard Kosycarz Stanowisko:Konserwator gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej
Obowiązki:

1. Sprawowanie codziennej kontroli przebiegu procesu technologicznego oczyszczania ścieków w gminnej oczyszczalni w Kłoczewie.
2. Dokonywanie bieżącej obsługi, konserwacji i przeglądów urządzeń w oczyszczalni zgodnie z Dokumentacją Techniczno – Ruchową, instrukcjami obsługi i instrukcją stanowiskową - „ Instrukcją obsługi – technologia”.
3. Stosowanie się do aktualnych przepisów prawnych z zakresu BHP.
4. Utrzymanie optymalnych parametrów przebiegu procesu oczyszczania ścieków, utrzymywanie warunków pracy urządzeń w tym właściwej temperatury w pomieszczeniach technicznych i socjalnych.
5. Prowadzenie bieżącej dokumentacji obiektów i urządzeń w tym: „Dziennika eksploatacji oczyszczalni” i bezpieczne ich przechowywanie.
6. Utrzymanie należnego porządku w pomieszczeniach oczyszczalni ścieków, terenu wokół budynku oczyszczalni i przepompowni ścieków, w tym: sprzątanie, wykaszanie trawy.
7. Informowanie przełożonych o potrzebie przeprowadzenia remontów lub wymiany elementów instalacji i urządzeń technologicznych.
8. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłoczew.
9. Monitorowanie ilości i jakości ścieków wprowadzanych do kanalizacji w szczególności zanieczyszczeń stałych (sierści, tkanek zwierzęcych, tłuszczy, krwi) odprowadzanych do kanalizacji gminnej przez zakłady produkcyjne i usługowe oraz ścieków dowożonych przez uprawnione podmioty. Niezwłoczne informowanie przełożonych o zauważonych przekroczeniach lub anomaliach.
10. Niezwłoczne podejmowanie czynności przeciwdziałających skutkom awarii w oczyszczalni, przepompowniach ścieków i sieci kanalizacyjnej.
11. Dokonywanie okresowych przeglądów sieci kanalizacyjnej, studzienek kanalizacyjnych oraz usuwanie stwierdzonych usterek.
12. Organizowanie i kierowanie pracami konserwatorsko – naprawczymi w oczyszczalni ścieków, przepompowniach ścieków i sieci kanalizacyjnej, które ze względów bezpieczeństwa nie mogą być prowadzone przez jednego pracownika.
13. Bieżące kontrolowanie parametrów ścieków oczyszczonych.
14. Współpraca z pracownikiem Urzędu Gminy odpowiedzialnym za prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska.

0 10
Witold Żmuda Stanowisko:obsługa: robotnik gospodarczy
Obowiązki:


1. Utrzymanie czystości wokół budynku Urzędu Gminy poprzez zamiatanie, zgrabianie liści, koszenie trawy i odśnieżanie parkingów i chodników oraz posypywanie piaskiem w okresie zimowym.
2. Utrzymanie w należytym stanie boiska gminnego w Starym Zadybiu poprzez wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i drobnych napraw infrastruktury i urządzeń.
3. Wykonywanie drobnych napraw i remontów związanych z bieżącym utrzymaniem budynków stanowiących własność gminy.
4. Wykonywanie bieżących remontów dróg gminnych, chodników, parkingów i przystanków autobusowych.
5. Odśnieżanie dróg , ulic, parkingów i chodników.
6. Wykonywanie prac porządkowych przy drogach gminnych poprzez usuwanie zakrzaczeń, poprawę oznakowania oraz urządzeń podnoszących bezpieczeństwo kierowców i pieszych.
7. Utrzymywanie czystości na przystankach autobusowych na terenie gminy Kłoczew.
8. Wykonywanie obowiązków operatora koparko – ładowarki JCB wraz z osprzętem.
9. Wykonywanie w zastępstwie obowiązków operatora Ciągnika Belarus wraz z osprzętem.
10. Wykonywanie obsługi urządzeń do pielęgnacji zieleni oraz utrzymania czystości na placach i chodnikach.
11. Wykonywanie bieżącej konserwacji powierzonego sprzętu i urządzeń, w tym dokonywanie wymaganych przepisami i udzielonymi gwarancjami przeglądów technicznych.
12. Udział w pracach konserwatorsko – naprawczych w oczyszczalni ścieków, przepompowniach ścieków i sieci kanalizacyjnej, które ze względów bezpieczeństwa nie mogą być prowadzone przez jednego pracownika.
13. Zastępowanie w trakcie nieobecności w pracy Pana Bogdana Komorka.
14. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

0 12
Krzysztof Łubianka Stanowisko:obsługa: robotnik gospodarczy
Obowiązki:
  1. Utrzymanie czystości wokół budynku Urzędu Gminy poprzez zamiatanie, zgrabianie liści, koszenie trawy i odśnieżanie parkingów i chodników oraz posypywanie piaskiem w okresie zimowym.
  2. Utrzymanie w należytym stanie boiska gminnego w Starym Zadybiu poprzez wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i drobnych napraw infrastruktury i urządzeń.
  3. Wykonywanie drobnych napraw i remontów związanych z bieżącym utrzymaniem budynków stanowiących własność gminy.
  4. Wykonywanie bieżących remontów dróg gminnych, ulic i chodników, parkingów oraz przystanków autobusowych.
  5. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg, ulic, parkingów i chodników.
  6. Wykonywanie prac porządkowych przy drogach gminnych poprzez usuwanie zakrzaczeń, poprawę oznakowania oraz urządzeń podnoszących bezpieczeństwo kierowców i pieszych.
  7. Utrzymywanie czystości na przystankach autobusowych na terenie gminy Kłoczew.
  8. Wykonywanie obowiązków operatora ciągnika New Holland wraz z osprzętem.
  9. Wykonywanie obowiązków operatora samochodów dostawczych wraz z osprzętem.
  10. Wykonywanie w zastępstwie obowiązków operatora Ciągnika Belarus wraz z osprzętem.
  11. Wykonywanie obsługi urządzeń do pielęgnacji zieleni oraz utrzymania czystości na placach i chodnikach.
  12. Wykonywanie bieżącej konserwacji powierzonego sprzętu i urządzeń, w tym dokonywanie wymaganych przepisami i udzielonymi gwarancjami przeglądów technicznych.
  13. Udział w pracach konserwatorsko – naprawczych w oczyszczalni ścieków, przepompowniach ścieków i sieci kanalizacyjnej, które ze względów bezpieczeństwa nie mogą być prowadzone przez jednego pracownika.
  14. Zastępowanie w trakcie nieobecności w pracy Bogdana Komorka lub Bernarda Kosycarza.
  15. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
0 13