Obsada
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Okres | Kolejność |
---|---|---|---|---|
Beata Łysiak |
Stanowisko:Kierownik referatu ds. księgowości budżetowej i podatku VAT Telefon:25/75 43 199 w.14 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00
Obowiązki: 1) Wystawianie faktur VAT za czynności opodatkowane, w tym głównie za: |
0 | 1 | |
Agnieszka Okoń |
Stanowisko: Stanowisko ds. księgowości budżetowej Telefon:25/75 43 199 w.14 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00
Obowiązki: 1. Dekretowanie dokumentów zatwierdzonych do księgowania. |
0 | 2 | |
Sylwia Pacek |
Stanowisko: Stanowisko ds. księgowości budżetowej Telefon:25 75 43 140 w. 14 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00 pok. Nr 12 Obowiązki:
|
0 | 3 | |
Iwona Korzenecka |
Stanowisko:Stanowisko ds. obsługi kasowej i ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi Telefon:25/75 43 199 w. 19 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00
Obowiązki: 1. Dokonywanie operacji kasowych na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia gospodarki kasowej.
2. Przyjmowanie wpłat do kasy na podstawie kwitariusza K-103 i terminowe odprowadzanie wpłat na konto bankowe.
3. Sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Dokonywanie wypłat na podstawie sprawdzonych dowodów i zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
5. Prowadzenie ewidencji dochodów podlegających przekazaniu do budżetu państwa.
6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych wszystkich składników majątkowych dotyczących Urzędu Gminy oraz jednostek straży pożarnej, dokonywanie w nich na bieżąco zapisów oraz co kwartał uzgadnianie z księgowością syntetyczną.
7. Ewidencja zakupionych programów informatycznych.
8. Przyjmowanie i ewidencja opłaty skarbowej.
9. Sporządzanie druków OT, PT.
10. Rozliczanie inkasentów z opłaty targowej.
11. Naliczanie prowizji za inkaso opłaty targowej.
12. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Gminy i jednostek.
13. Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki opadami komunalnymi.
14. Prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat oraz windykacja należności za odbierane odpady komunalne.
15. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
|
0 | 4 | |
Kiliszek Małgorzata |
Stanowisko:Stanowisko ds. płac i ubezpieczeń Telefon:257543199 Email: Godziny przyjęć: pon. 8.00 - 17.00 wt. - czw. 8.00 - 16.00 pt. 8.00 - 15.00
Obowiązki:
|
0 | 5 |