Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. księgowości podatkowej
Adres komórki

ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew

Referat podatkowy (wejście od ul. Pocztowej)

Telefon
25 75 43 140 w. 23
Fax
25 75 43 199
Email


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości podatkowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

 

ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew,
Referat podatkowy (wejście od ul. Pocztowej)
 
 
 
Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.
  • Współdziałanie z Regionalną Izbą Obrachunkową i urzędem skarbowym.
  • Działania na rzecz pełnej realizacji wpływów na poczet należności budżetowych z tytułu podatków i opłat oraz likwidacji zaległości podatkowych.
  • Prowadzenie ewidencji podatkowej oraz sprawozdawczości z wykonania dochodów w zakresie podatków i opłat lokalnych.
  • Raportowanie Skarbnikowi Gminy i Wójtowi o wszelkich okolicznościach mających wpływ na wysokość i realizację dochodów podatkowych i niepodatkowych należności Gminy.
  • Przygotowywanie danych do projektów uchwał dotyczących podatków i opłat.
  • Prowadzenie ewidencji analitycznej (szczegółowej) należności podatkowych
    w podziale na poszczególne podatki, poszczególnych podatnik i poszczególnych inkasentów.
  • Rozliczanie wpływów podatkowych należności pieniężnych poszczególnych miejscowości.
  • Terminowe prowadzenie spraw w zakresie egzekucji administracyjnej w stosunku do zalegających podatników:
    1. wystawianie upomnień, prowadzenie ewidencji,
    2. wystawianie tytułów wykonawczych, prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów,
    3. przejmowanie gospodarstw za zaległości podatkowe.
  • Prowadzenie rozliczeń z urzędami skarbowymi z tytułu należnych podatków.
  • Prowadzenie spraw podatkowych w zakresie postępowań spadkowychi upadłościowych.
  • Prowadzenie dokumentacji księgowo-ewidencyjnej dla zobowiązań pieniężnych oraz innych należności nie przypisanych od rolników indywidualnych i innych jednostek.
  • Dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowej inkasentów w zakresie inkasa zobowiązań pieniężnych oraz innych należności nie przypisanych od rolników indywidualnych i innych jednostek, wraz z naliczaniem inkasentom wynagrodzeń za inkaso.
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji dochodów podatkowych.
  • Przygotowywanie zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatników, o niezaleganiu w podatkach, zaświadczeń stwierdzających stan zaległości.
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Wójta.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2023-05-31
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2023-05-31