Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy, jej organów i ewidencji działalności gospodarczej
Adres komórki

ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew

Telefon
25/ 75 43 199 w. 16
Email


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. obsługi rady gminy i jej organów
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 6

Obowiązki:

Do głównych obowiązków należy:

  • Obsługa organizacyjna i kancelaryjno – techniczna Rady Gminy i Komisji Rady Gminy, w tym:

1)      Zabezpieczenie organizacyjne Sesji Rady, posiedzeń Komisji

2)      Prowadzenie ewidencji uchwał Rad Gminy i przesyłanie ich organom nadzoru

3)      Przesyłanie uchwał do publikacji

  • Protokołowanie Sesji Rady Gminy, posiedzeń Wójta oraz posiedzeń Komisji Rady Gminy
  • Udzielanie obsługi prawno – administracyjnej i organizacyjnej w wykonaniu mandatu radnego
  • Prowadzenie rejestru wniosków i postulatów oraz interpelacji radnych
  • Prowadzeni spraw związanych w wyborami i referendami
  • Prowadzenie archiwum Rady Gminy
  • Sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych w zamian za emeryturę
  • Wydawanie oświadczeń potwierdzających prowadzenie gospodarstwa rolnego lub prace w gospodarstwie rolnym celem umożliwienia nabycia gruntów rolnych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2011-12-21
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2011-12-21