Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. obsługi kasowej, ewidencji środków trwałych i ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. obsługi kasowej, ewidencji środków trwałych i ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


pok. Nr 9

Obowiązki:

1. Dokonywanie operacji kasowych na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia gospodarki kasowej.
2. Przyjmowanie wpłat do kasy na podstawie kwitariusza K-103 i terminowe odprowadzanie wpłat na konto bankowe.
3. Sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Dokonywanie wypłat na podstawie sprawdzonych dowodów i zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
5. Prowadzenie ewidencji dochodów podlegających przekazaniu do budżetu państwa.
6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych wszystkich składników majątkowych dotyczących Urzędu Gminy oraz jednostek straży pożarnej, dokonywanie w nich na bieżąco zapisów oraz co kwartał uzgadnianie z księgowością syntetyczną.
7. Sporządzanie sprawozdań z ewidencji środków trwałych.
8. Ewidencja zakupionych programów informatycznych.
9. Przyjmowanie i ewidencja opłaty skarbowej.
10. Sporządzanie druków OT, PT.
11. Rozliczanie inkasentów z opłaty targowej.
12. Naliczanie prowizji za inkaso opłaty targowej.
13. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Gminy i jednostek.
14. Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki opadami komunalnymi.
15. Prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat oraz windykacja należności za odbierane odpady komunalne.
16. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
17. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2017-09-13
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2017-09-13