Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i zwrotu podatku akcyzowego

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. gospodarki nieruchomościami i zwrotu podatku akcyzowego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00


Referat podatkowy
(wejście od ul. Pocztowej)

Obowiązki:

1. Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.
2. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieniem komunalnym, a w szczególności:
a) inwentaryzacja i ewidencja mienia komunalnego,
b) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie nabywania, sprzedaży, dzierżawy, zarządu, użytkowania i użytkowania wieczystego.
c) prowadzenie spraw obrotu komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
d) sporządzanie umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
e) prowadzenie ewidencji mieszkaniowego zasobu gminy,
f) zarząd nieruchomościami wspólnymi z udziałem gminy.
g) nabywanie na własność Gminy nieruchomości z innych tytułów.
3. Realizacja zadań wynikających ze zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, w tym:
a) Przyjmowanie wniosków i prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego,
b) przygotowywanie wniosków o przyznanie gminie dotacji,
c) sporządzanie sprawozdań.
4. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących poboru podatków od środków transportowych.
5. Przygotowywanie projektów postanowień i decyzji w sprawie określenia wysokości zobowiązań podatkowych w podatku od środków transportowych.
6. Przygotowanie projektów decyzji w zakresie umorzenia oraz rozłożenia zaległości na raty, odroczeń terminów płatności i umorzenia odsetek za zwłokę w podatku od środków transportowych.
7. Wyliczanie skutków udzielonych ulg w zakresie obniżenia górnych stawek podatków, umorzeń, odroczeń, zwolnień i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych.
8. Sporządzanie wniosków o wpis do hipoteki przymusowej.
9. Przygotowywanie zaświadczeń w sprawie wykreślenia z hipoteki.
10. Składanie wniosków o założenie księgi wieczystej.
11. Prowadzenie w terenie kontroli podatkowej.
12. Przygotowywanie zaświadczeń figurowaniu w ewidencji podatników, o niezaleganiu w podatkach, zaświadczeń stwierdzających stan zaległości.
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego, przez Skarbnika i przez Wójta.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2017-09-13
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2017-09-13