Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat
Adres komórki
ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew, Referat podatkowy, (wejście od ul. Pocztowej)
Telefon
25 75 43 140 w. 23
Email


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

Referat podatkowy
(wejście od ul. Pocztowej)

Obowiązki:
  1. Zapewnienie sprawnej i prawidłowej obsługi interesantów.
  2. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku od nieruchomości od osób prawnych.
  3. Prowadzenie ewidencji gospodarstw rolnych i nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem zmian geodezyjnych z terenu następujących miejscowości: Borucicha, Bramka, Czernic, Gęsia Wólka, Gózd, Huta Zadybska, Julianów, Janopol, Kłoczew.
  4. Kontrola informacji i deklaracji podatkowych podatników z w/w miejscowości.
  5. Prowadzenie spraw związanych z realizacją pomocy publicznej dla przedsiębiorców.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu umorzeń zaległości podatkowych, odsetek od zaległości podatkowych, rozłożenia na raty i odroczenia terminów płatności dla przedsiębiorców z przygotowaniem postanowień, decyzji, sprawozdań w tym zakresie.
  7. Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów podatku od nieruchomości od osób prawnych.
  8. Sprawdzanie pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów stanowiących podstawę przypisów i odpisów.
  9. Przyjmowanie i nadzór nad wypełnianiem formularzy informacji i deklaracji na podatek rolny, leśny i od nieruchomości.
  10. Przygotowywanie postanowień o umorzeniu, rozłożeniu na raty podatków stanowiących dochody gminy realizowanych przez Urzędy Skarbowe (karta podatkowa).
  11. Wyliczanie skutków udzielonych ulg w zakresie obniżenia górnych stawek podatków, umorzeń, odroczeń, zwolnień i rozłożenia na raty w podatku od nieruchomości od osób prawnych.
  12. Wydawanie zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatników, o niezaleganiu w podatkach, zaświadczeń stwierdzających stan zaległości oraz innych zaświadczeń w tym zakresie.
  13. Prowadzenie w terenie kontroli podatkowej.
  14. Udzielanie KRUS, ZUS, GOPS i innym organom informacji do ustalenia okoliczności mających znaczenie w sprawach osób fizycznych.
  15. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego, przez Skarbnika i przez Wójta.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2019-03-06
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2019-03-06