Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
Imię i nazwisko
Kiliszek Małgorzata
Telefon
25/75 43 199 w. 16
Stanowiska
Inspektor ds. obsługi rady gminy i jej organów
Godziny przyjęć:
pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00
pok. nr 6
Obowiązki:
Do głównych obowiązków należy:
- Obsługa organizacyjna i kancelaryjno – techniczna Rady Gminy i Komisji Rady Gminy, w tym:
1) Zabezpieczenie organizacyjne Sesji Rady, posiedzeń Komisji
2) Prowadzenie ewidencji uchwał Rad Gminy i przesyłanie ich organom nadzoru
3) Przesyłanie uchwał do publikacji
- Protokołowanie Sesji Rady Gminy, posiedzeń Wójta oraz posiedzeń Komisji Rady Gminy
- Udzielanie obsługi prawno – administracyjnej i organizacyjnej w wykonaniu mandatu radnego
- Prowadzenie rejestru wniosków i postulatów oraz interpelacji radnych
- Prowadzeni spraw związanych w wyborami i referendami
- Prowadzenie archiwum Rady Gminy
- Sporządzanie umów dzierżawy gospodarstw rolnych w zamian za emeryturę
- Wydawanie oświadczeń potwierdzających prowadzenie gospodarstwa rolnego lub prace w gospodarstwie rolnym celem umożliwienia nabycia gruntów rolnych
ds. obsługi Rady Gminy i jej organów
Godziny przyjęć:
pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00
pok. nr 6
Email