Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Anna Prządka
Telefon
257543199
Stanowiska
Inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, archiwum zakładowego i ewidencji środków trwałych
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. Nr 11

Obowiązki:
  1. Współdziałanie z   komendą   PSP   w   zakresie   realizacji   zadań   ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy.
  2. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem, utrzymaniem, wyszkoleniem i zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych na terenie Gminy.
  3. Prowadzenie rejestru jednostek OSP na terenie Gminy.
  4. Wydawanie kart drogowych kierowcom i konserwatorom sprzętu pożarniczego, rozliczanie z pobranego paliwa i sporządzanie zestawień rozchodu paliwa.
  5. Przygotowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy.
  6. Ocena stanu zagrożenia bezpieczeństwa pożarowego, w szczególności życia lub zdrowia w sytuacjach wymagających podjęcia działań przez straż pożarną w celu usunięcia zagrożeń.
  7. Opracowywanie programów bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy poprzez współdziałanie w tym zakresie z organami Policji i Straży Pożarnej.
  8. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  9. Przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego oraz współpraca z tym archiwum.
  10. Prenumerata czasopism.
  11. Prowadzenie ewidencji pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem.
  12. Nadzór nad tablicami ogłoszeniowymi w budynku Urzędu Gminy.
  13. Zakupy i dystrybucja środków czystości na potrzeby urzędu.
  14. Zaopatrywanie Urzędu i Rady Gminy w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe, kancelaryjne oraz druki.
  15. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych wszystkich składników majątkowych dotyczących Urzędu Gminy oraz jednostek straży pożarnej, dokonywanie w nich na bieżąco zapisów oraz co kwartał uzgadnianie z księgowością syntetyczną.
  16. Sporządzanie sprawozdań z ewidencji środków trwałych.
  17. Ewidencja zakupionych programów informatycznych.
  18. Prowadzenie spraw związanych z kanalizacją (zawieranie umów, rozliczanie inkasenta, weryfikacja nowych przyłączy, kontrola).
  19. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Wójta.
Inspektor ds. ochrony przeciwpożarowej, archiwum zakładowego i ewidencji środków trwałych
Godziny przyjęć:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. Nr 11

Email