Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Z-ca Wójta, Kierownik Referatu zamówień publicznych i inwestycji
Kierownik
Adres komórki

ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew

Telefon
25 75 43 140 w. 16
Fax
25 75 43 199
Email

Informacje dodatkowe

Do głównych obowiązków należy:

  1. Współdziałanie i nadzór w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontów zleconych do realizacji referatowi.
  2. Prowadzenie gminnych zadań inwestycyjnych i remontów.
  3. Weryfikacja potrzeb inwestycyjnych i remontowych jednostek organizacyjnych gminy.
  4. Pozyskiwanie środków zewnętrznych i innych pozabudżetowych na inwestycje.
  5. Współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów.
  6. Pozyskiwanie środków finansowych spoza budżetu gminy. 
  7. Opracowywanie regulaminu dotyczącego zamówień publicznych. 
  8. Bieżący monitoring i nadzór nad wydatkami w celu ustalenia i kwalifikowania i dostaw, usług i robót budowlanych do procedur zamówień (z zastosowaniem oraz bez zastosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych). 
  9. Nadzór nad  opracowywaniem dokumentacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych oraz poza tą ustawą
  10.  Koordynowanie  przeprowadzania postępowań i wyłaniania wykonawców zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz dla zadań realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych. 
  11.  Prowadzenie ewidencji umów.
  12.  Nadzór nad realizacją umów w zakresie gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, terminu wykonania.
  13. Przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
  14. Nadzór nad zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej.
  15. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
  16. Koordynowanie zwalczania skutków klęsk żywiołowych.
  17. Monitorowanie wdrażania realizacji programów operacyjnych i  ogłoszonych konkursów pod kątem możliwości pozyskania przez Gminę środków z funduszy europejskich i krajowych.
  18. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
  19. Zarządzanie projektami i inwestycjami oraz ich rozliczanie.
  20. Bieżący nadzór nad pracownikami gospodarczymi zatrudnionymi w Urzędzie Gminy.
  21. Sprawy gospodarcze, administrowanie budynkiem Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach i na zewnątrz Urzędu.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu zamówień publicznych i inwestycji
Godziny przyjęć i nr pokoju:
pon. 8.00 - 17.00
wt. - czw. 8.00 - 16.00
pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 6

Obowiązki:

Do głównych obowiązków należy:

  1. Współdziałanie i nadzór w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i remontów zleconych do realizacji referatowi.
  2. Prowadzenie gminnych zadań inwestycyjnych i remontów.
  3. Weryfikacja potrzeb inwestycyjnych i remontowych jednostek organizacyjnych gminy.
  4. Pozyskiwanie środków zewnętrznych i innych pozabudżetowych na inwestycje.
  5. Współpraca z organizacjami obywatelskimi, podmiotami gospodarczymi i innymi instytucjami w realizacji wspólnych projektów.
  6. Pozyskiwanie środków finansowych spoza budżetu gminy. 
  7. Opracowywanie regulaminu dotyczącego zamówień publicznych. 
  8. Bieżący monitoring i nadzór nad wydatkami w celu ustalenia i kwalifikowania i dostaw, usług i robót budowlanych do procedur zamówień (z zastosowaniem oraz bez zastosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych). 
  9. Nadzór nad  opracowywaniem dokumentacji i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych oraz poza tą ustawą
  10.  Koordynowanie  przeprowadzania postępowań i wyłaniania wykonawców zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz dla zadań realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych. 
  11.  Prowadzenie ewidencji umów.
  12.  Nadzór nad realizacją umów w zakresie gwarancji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, terminu wykonania.
  13. Przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
  14. Nadzór nad zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej.
  15. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
  16. Koordynowanie zwalczania skutków klęsk żywiołowych.
  17. Monitorowanie wdrażania realizacji programów operacyjnych i  ogłoszonych konkursów pod kątem możliwości pozyskania przez Gminę środków z funduszy europejskich i krajowych.
  18. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do konkursów europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
  19. Zarządzanie projektami i inwestycjami oraz ich rozliczanie.
  20. Bieżący nadzór nad pracownikami gospodarczymi zatrudnionymi w Urzędzie Gminy.
  21. Sprawy gospodarcze, administrowanie budynkiem Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach i na zewnątrz Urzędu.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2017-09-11
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2017-09-11