Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Kłoczew

Logo - Urząd Gminy Kłoczew

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. dróg gminnych i rolnictwa
Telefon
25 75 43 140 w. 15

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. dróg gminnych i rolnictwa.
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pon. 8.00 - 17.00

wt. - czw. 8.00 - 16.00

pt. 8.00 - 15.00

pok. nr 7

Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją, nadzorowaniem inwestycji drogowych i remontów dróg prowadzonych przez Gminę
  2. Prowadzenie spraw wynikających z obowiązków zarządcy dróg i mostów gminnych.
  3. Realizacja zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych.
  4. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami i odszkodowaniami, w związku.
  5. Prowadzenie spraw dotyczących usuwania i przejmowania na własność gminy pojazdów zgodnie z przepisami Prawa o ruchu drogowym.
  6. Nadzór i  utrzymanie  urządzeń  małej  architektury,  tablic  z  nazwami ulic i znaków.
  7. Występowanie z wnioskami w sprawie zmian w sieci komunikacji masowej oraz rozkładów jazdy.
  8. Przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów gminy dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii.
  9. Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką.
  10. Wydawanie   zezwoleń   na   wykonywanie   przewozów osób   w   krajowym transporcie drogowym.
  11. Wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych.
  12. Wydawanie zaświadczeń dla podmiotów świadczących usługi publicznego transportu zbiorowego oraz prowadzenie spraw związanych z publicznym transportem zbiorowym.
  13. Współudział w prowadzeniu spraw z zakresu zamówień publicznych, określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  14. Udział w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych do konkursów z europejskich programów operacyjnych i funduszy krajowych.
  15. Udział w zarządzaniu i rozliczaniu wskazanych przez wójta projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich i krajowych.
  16. Prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego i drogowego.
  17. Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zwierząt oraz podejmowania działań wspólnie   z   powiatowym   lekarzem   weterynarii   w   przypadku   zagrożenia wystąpienia chorób zakaźnych zwierząt.
  18. Realizacja zadań związanych z wywozem padłych zwierząt.
  19. Prowadzenie spraw związanych z likwidacją skutków klęsk żywiołowych powodujących straty w uprawach rolnych.
  20. Współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Końskowoli Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Rykach oraz innymi instytucjami działającymi w obszarze rolnictwa w zakresie upowszechniania informacji naukowo-technicznej w rolnictwie.
  21. Podejmowanie niezbędnych działań dotyczących likwidacji i zapobiegania ewentualnym zagrożeniom fitosanitarnym oraz współpraca z właściwymi służbami ochrony roślin prawnych.
  22. Wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi oraz współdziałanie w zakresie opracowania programu zwalczania narkomanii.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kiliszek Robert
Data wytworzenia informacji:
2017-09-13
Osoba wprowadzająca informację:
Kiliszek Robert
Dodano do BIP dnia:
2017-09-13